Modelarea Privirii – Cursuri Extensii Gene
Ochii sunt cartea de vizită a oricărei femei. Chiar şi istoria ne confirmă că privirile ei seducătoare au provocat atât războaiele, cât şi victoriile.
Astăzi orice femeie poate cuceri mari realizări dacă se simte încrezută în sine, iar încrederea apare atunci când are grijă de aspectul vizual! De aceea şi fiecare a doua din ele îşi face extensii de gene, pentru că în orice activitate antrenată, ochii sunt mereu expuşi. Nici chiar masca din pandemie nu poate acoperi această „armă”, de aceea ele renunţă la orele în șir din faţa oglinzii şi apelează la specialişti din domeniu, ceea ce face extensiile de gene să prindă popularitate maximă.
Lash Artistul este un stilist care modelează privirea – ştie să combine perfect lungimile, grosimile şi curburile pentru un rezultat potrivit fiecărei cliente.
Prin extensiile de gene, noi înlăturăm neajunsurile privirii şi evidenţiem calităţile ei naturale. Nu este un rezultat reuşit dacă o femeie machiată are privirea sumbră, sau dacă are extensii de gene, dar ochii ei arată „plânşi”. De aceea, Lash Artiştii care ştiu cum să redea efect personalizat în extensii de gene, să ridice privirea, s-o facă mai luminoasă, s-o apropie sau s-o depărteze vizual, sunt la mare căutare.
Unii tehnicieni consideră că doar tehnica de extensii gene, în sine, este importantă, pe când fiecare instrument şi criteriu în parte, aduce valoare unei lucrări finalizate cu succes.
În acest articol, trainerul Academiei Lash Artiştilor, Anishoara Grosu, vă prezintă paşi importanţi de luat în considerare înainte de a începe extensia de gene. Aceste recomandări reprezintă fragmente din Cursul Extensii Gene Fir cu fir pentru începători, iar dacă le asimilaţi şi aplicaţi corect, ele vă pot transforma în cel mai bun Lash Artist pentru client.
Spre exemplu, studiem tipologia ochilor pentru ca să putem analiza diferite tipuri de ochi şi, dintr-o simplă privire, să ne dăm seama ce schemă să folosim în extensie. Dacă doar am aplica schema „Vulpiţa” în cazul ochilor îndepărtaţi, vom îndepărta şi mai mult privirea şi vom reda senzaţia de ochi ieşiţi din toată înfăţişarea.
De aceea, la fiecare extensie de gene tehnicianul are următoarea sarcină:
– să analizeze aspectul feţei
– să înţeleagă care sunt aşteptările clientului
– să vină cu sugestii pentru îmbunătăţirea privirii
– să formeze scheme individuale
– să potrivească lungimea, curbura şi grosimea extensiilor de gene
– să accentueze frumuseţea ochilor
– să minimizeze defectele naturale, cum ar fi asimetria ochilor, privirea coborâtă, genele albe etc.
– să schimbe aspectul vizual
Dacă eşti un tehnician începător, sau încă nu ştii cum să modelezi privirea, citeşti acum informaţia potrivită. Poți să cunoști toate regulile, să aplici corect extensiile, să lucrezi pe straturi, să respecți tehnicile de volum, dar dacă nu ştii să potriveşti clientului tău efect personalizat, rişti să nu ai o extensie reuşită şi clientul să nu mai revină.
Să vedem ce recomandări de bază avem în modelarea privirii:
- să creăm efect cât mai natural
- să optăm pentru lungimi şi grosimi mici, curbură slabă sau volum mediu
- să descreştem în colţul exterior al ochiului
- să aplicăm lungimi mici în interiorul ochiului
- să lucrăm paralel cu ambii ochi
- să efectuăm trecere frumoasă de la o lungime la alta
- să obţinem rezultat identic la ambii ochi
Pentru a modela privirea, ţinem cont şi de următoarele criterii:
– care este forma ochilor (migdalaţi, rotunzi etc)
– care este poziţia ochilor (apropiaţi, normali sau distanţaţi)
– care este poziţia sprâncenelor (înaltă, medie sau joasă)
– care este vizibilitatea pleoapei mobile (invizibilă sau vizibilă)
– care este adâncimea ochilor (proeminentă, normală sau adâncită)
– care este direcţia colţului exterior al ochiului (căzută, normală sau ridicată)
– care este coloristica înfăţişării (caldă sau rece)
– dacă ochii sunt asimetrici
– care este statutul clientei
– pentru ce eveniment se face extensia de gene
– care este dorinţa clientei
Iar pentru a depăşi frica şi situaţiile de dezamăgire a clientului, trebuie să cunoaştem instrumentele de modelare şi să le aplicăm corect.
Avem următoarele instrumente de modelare:
– Lungimea: folosim minim 5 mărimi, care nu trebuie să depăşească 1/3 din lungimea genei naturale;
– Grosimea: potrivim cu grosimea genelor naturale, sau nu depăşim 0,3 din grosimea genelor naturale;
– Curbura: alegem în conformitate cu forma generală a feţei
– Efectul: alegem după forma ochilor şi corectăm imperfecţiunile
– Culoarea: alegem în conformitate cu coloristica feţei
– Forma ochilor: echilibrăm privirea coborâtă, ochii asimetrici, îndepărtaţi sau apropiaţi.
Modelarea Privirii Cursuri Extensii Gene
Ţine cont de aceste criterii înainte de a începe extensia şi aşa o vei finaliza cu mai multă încredere. Sentimentul de satisfacţie că ai creat o extensie ce produce admiraţie îţi va da curaj să continui şi vei avansa în cariera de Lash Artist.
Iar dacă doreşti să fii ghidată de trainer cum să modelezi privirea clientului, pas cu pas, înscrie-te aici () la cursul „Modelarea Privirii” şi devino un specialist în extensii gene la mare căutare!
Dacă doreşti să cucereşti lumea Lash Artiştilor de la zero, eşti invitată la cursuri fizice de:
extensii gene fir cu fir – LASH START
extensii gene de volum – LASH VOLUME
şi la cursuri online de extensii gene atât pentru începători, cât şi pentru tehnicieni cu experienţă, care doresc să-şi perfecţioneze cunoştinţele în extensii gene fir cu fir sau în volume. Detalii aici pe pagina personala a trainerului Anishoara Grosu
Curs Online de perfecționare pentru începătorii Lashmakeri, plus tehnicile 2D și 3D poți studia accesând AICI detalii LASH START ONLINE
Curs Online de perfecționare pentru tehnicile de volum si tehnicile Efectelor Speciale: Eyeliner, Wispy, Umed, Raze, Air, în curbele standart cât și curbele L și M poți însuși în
Badin
Salut foarte frumos blog!! Tip .. Excelent .. Superb .. Iti voi marca site-ul web si voi prelua feedurile in plus? Ma bucur sa caut numeroase informatii utile chiar aici, in postare, trebuie sa dezvoltam mai multe strategii in acest sens, va multumesc pentru impartasire. . . . . .|